Thursday, October 2, 2008

Ülemiste Freestyle 2008

7 September. Hommikul ärkasin mõttega, et täna võidan Ülemiste Freestyle'i. Pean seda tegema, kuna olen liiga hea rulluisutaja sellel alal. Jõudsingi ennem 12 Ülemistele kohale ja tsekkasin võistluspaiga üle. Rada oli väga hea, huvitav oli ainult see, et autovrakk varastati öösel ära ja pidime seepärast teisi vahendeid raja peal kasutama. Ilm oli hullult vihmane ja rada võistluste aeg märg. Mul oli kohal hullult sõpru ja koguaeg sai kellegiga suhelda. Liiga hea tunne oli. Konkurendid rääkisid, et minuga nad mingiljuhul koos rajale minna ei taha, aga neil oli ka põhjust karta. Esimesed sõidud olid ka huvitavad. Mina sain edasi võitjate ringi, Raigo üritas strateegiat kasutada ja läks kaotajate ringi meelega. Ta jõudis poolfinaalini, kuid seal kukkus, seega jäi kolmanda ja neljanda koha peale võistlema, kus ta siis lõpuks võttis kolmada koha. Mina aga sõitsin kõik sõidud nii puhtalt ja kiirelt läbi ilma kukkumisteta, et ideaalne kohe. Ja nii see esimene koht oligi mul olemas :D
Andsin huvitava intervjuu Postimehele ja peagi hakkasid pihta hüppevõistlused.

No comments: