Thursday, October 2, 2008

Rulluisusprint Rocca-al Mares

6 September. Keerasin uisuraami saapale alla, vaatasin täpse nurga ja panin võistlusriided selga. Tegin soojendust, rada oli 420m pikk. Nagu tavaliselt sõitsin sprindis parima aja välja. Kui finaalini jõudsime läks põnevaks. Mina panin ees minema, kuna mul ikkagist parim kiirendus aga ennem viimast tagasikurvi võtsin hoo liiga vara maha ning Kert sai mu tuulde... lõpusirgel võttis ta mu kõrvale ja siis kogu ülejäänud lõpu sõitsime üksteise kõrval. Mul jalad kuidagi ei võtnud kogu jõuga spurti välja ja lihased kergelt tõrkusid, seega suutsin vaid nii palju pingutada et Kerdist taha ei jääks. Enne finishit oli mõlemal jalg ette sirutatud, mina olin vasakul ja parem jalg ees pool, temal vasak jalg välja sirutatud ja siis tuligi see moment finishijoonel, kus meie jalad olid täpselt kõrvuti, mõlemad sama kaugel. Ülevalt jägisin tol momendil neid jalgu ja tõesti vahet ei teinud, kumb eespool oli. Aeg oli täpselt tuhandiku pealt sama.
Võistelda oli ka pikem distants, ehk 20 ringi, kus ma võtsin rahulikult. Kert sõitis ilusti ringiga pähe meile, mina panin aga Jaanusele lõpuspurdis ära. Sprindi eest saime Kerdiga koos mõlemad 1 koha, mida pole ma varem küll näinud ja distantsisõidus sain ma siis teise koha.

No comments: