Thursday, October 2, 2008

II Tartu rulluisumaraton

Jõudis kätte ka Tartu maraton, kus võisteldes oli ikka mega hea tunne koguaeg sõita, aga kui lõpp hakkas kätte jõudma, läks nii mõnigi asi teisiti. Olime kõik 11-kesi lõpusirgel valmis lõpuspurdiks, kus ma olin veel ideaalsel positsioonil valmis tuld andma, täis energiat, juhtus lihtsalt see, et minu ees Erik kaotas tasakaalu ja kukkus mulle täpselt otsa ja nii me siis 800m ennem finishit käna panimegi metsiku hoo pealt. Minu ainuke reaktsioon oli see et kähku püsti ja ehk annab midagi päästa. Imekombel ma jõudsin grupile järgi ja ennem finishit suutsin veel ühest võistlejast mõõduda ja napilt oleks saanud ka teise tüübi kätte. Kuid ega pole midagi teha, kukkusin lõpus ja kaotasin ainult 8 sekundit võitjale... super seegi. Poleks kukkunud oleks olnud mul võimalus võita, nüüd pidin leppima 9-nda kohaga.

No comments: